2012. február 1., szerda

Nezz be:)

egy nő legnagyobb ellensége véleményem szerint az álomvilág, amiben él. lassacskán belebolondul abba, hogy nem ölelheti meg azt aki álmában már feleségül vette.

1 bűnöm van, hogy a szív vezérel, rólad álmodom minden éjjel, érted élek és megtennék bármit, te vagy az egyetlen, aki igazán számít !

Mától nem nézek hátra, mindig csak előre! Szomorú sokszor leszek még, de gyenge SOHA TÖBBÉ !

A sírás nem forrasztja össze, ami eltört!

Az hiányzik aki VOLTÁL..mielőtt megváltoztál... /:

néha a tükörkép, az egyetlen, aki látja ha szenvedsz !

pokolba már a szép szavakkal, szeress egy kicsit jobban!

Legjobb barátnő.. sosem tudnál sokáig haragudni, mert mindig történik valami amit el kell neki mesélni..♥

Sokan mondják, hogy nekünk lányoknak csupa jó tulajdonságaink vannak: kedvesek, szépek, megértőek vagyunk - csak hogy párat említsek. Azonban nekünk is van egy óriási nagy hibánk: mi, lányok, annyit de annyit gondolkodunk feleslegesen! Előre aggódunk olyan dolgok miatt, amik még meg sem történtek, viszont rágódunk a múlton, amin már úgysem tudunk változtatni. A valóság helyett álomvilágban élünk, ahol a dolgok még -vagy már- nem léteznek, ám közben elszalasztjuk az egyetlen lehetőségünket: a jelent.

Úgy hallottam mostanában a témátok vagyok , mit mondjak erre ? Ilyenek a nagyok..;))



Ha az alkohol mankó, akkor a Jack Daniels tolószék. :$







Egy pár kapcsolat, olyan mint a Tom & Jerry.


Idegesítik egymást, bántják egymást, kergetik egymást, irritálják egymást.


Lényegtelen hányszor harcolnak egymás ellen, mert ...


Nem tudnak élni egymás nélkül. :)






Sok lány olyan mint a bizsu.. csillog, villog de egy forintot se ér ;)






hazudd, hogy vársz, hogy örökké vársz,

hogy soha nem szerettél még így senki mást...









...mert számodra semmit sem jelent egy tárgy, egy személy, egy szám, egy illat... valakinek az a minden..."




Sosem kellett volna, hogy közel engedjelek.








~ Szeretném ha abbahagynád, hogy semmibe veszel, mert kezdek kétségbe esni.. és nem hiszem hogy ez túl fair.






"Szükségem van valakire akinek egyetlen vagyok,aki tisztel,akinek tökéletes vagyok,aki

szeret,aki megbecsül,és aki nem akar elveszíteni sohasem.." ♥





Drága Édesapám, ki már nem lehetsz velem, arra kérlek, mégis fogd a két kezem. Messzi távolból vigyázó szemeid vesd le néha rám, ó bárcsak minden gondomat, örömömet még elmondhatnám. Hiányzol nagyon, s mit nem mondtam ki soha még, Szerettelek, szeretlek, hiányod bennem mardosva ég. Ha majd egyszer, eljön az idő, s újra láthatlak Téged, átölellek, hogy hallhassam minden szívverésed. :( ♥






Ahhoz, hogy egy nő megcsaljon, előtte történni kell egy-két dolognak: ha a barátnőm megkap mindent, szeretetet, egy kis odafigyelést, tiszteletet, kedvességet, toleranciát, akkor ez nem így alakul.






Mosolyogsz, és mélyen elnyomod magadban, pedig fáj... rettenetesen fá








A királylánynak is fáj, ha egy neki fontos ember megbántja..







a te azt tudnád, hány embert utasítottam el, csak mert megismertelek téged



Mi a baj?
- Az amit érzek, de nem mondhatom ki.. :(






mi a rosszabb éjjel, józanon forgolódni az ágyba? vagy pedig a klotyón horkolni lehányt pizsamába..? :D





engedj közelebb, engedd, hogy én is ott legyek, látni akarom, és érezni azt, amit lehet! égjen a tűz, engedd, hogy meglássalak, legyen úgy, ahogy nem szabad..!





nincs itt semmi, ne kopogtass, ne keress, itt már nincs mit látni, ne nevess, ne sírj, ne kérdezz, ne felelj, ne kérj, ez felesleges.!




Mesélj anya,
milyen voltam,
amikor még kicsi voltam?
Az öledbe hogyan bújtam?
És tehozzád hogyan szóltam,
amikor nem volt beszédem?
Honnan tudtad, mit kívánok?
Megmutattam a kezemmel?

Mesélj rólam!
Hogy szerettél?
Engem is karodba vettél,
meleg tejeddel etettél?
Akárcsak a testvéremet?
Gyönyörködtél akkor bennem?
Úgy neveztél: kicsi lelkem?

És amikor még nem voltam,
a hasadban rugdalóztam,
tudtad-e, hogy milyen leszek,
milyen szépen énekelek?
Sejtetted, hogy kislány leszek?

Mesélj anya,
mesélj rólam!
Milyen lettem,
amikor már megszülettem?
Sokat sírtam
vagy nevettem?
Tényleg nem volt egy fogam sem?

Ha én nem én lettem volna,
akkor is szerettél volna?




tudod eljön az a nap mikor nem kell, hogy kérd.. hozzád bújok, átölellek és SOHA többé nem engedlek..!








csak ő marad velem, ha már mindenki elhagyott...! '




•egy boldog lánynak látszom,de ez csak egy lepel..az érzelmeim járnak,folyton csak ugy le-fel..♥





Bár bánat a szívnek távoli dolgok után vágyódni,
vágyaidat ne tekintsd hiábavalónak:
ami mára megvalósult, tegnap még képzelet volt.




' Akit szeretek: -nem ír...: // Akit leszarok: -állandóan a seggemben van._. '





Valentine Day ♥ vagy V̶a̶l̶e̶n̶t̶i̶n̶e̶ D̶a̶y







Lány vagyok, és :
- van rajtam alapozó,de nem nyom többet,mint az agyam..
- van rajtam melltartó,de nincs kitömve zoknival..
- szoktam sminkelni magam,de nem úgy nézek ki,mint akinek bevertek..
- nincs 1000 ismerősöm facebookon,de akik ismerőseim azoknak köszönök az utcán..
- van magassarkúm,de csak úgy használom,ha tudok benne menni..
- nem vagyok tökéletes,de tanulok a hibáimból..
- nem tudok többet adni,mint a szívem,de az viszont csak a tiéd ♥








'Hogy én mennyire utálom' -hajtogattam folyton. De nem, az az igazság, hogy nagyon is szeretem. Sokkal jobban, mint azt megérdemelné.. Csak szeretném őt utálni.






Kedves hullócsillagok, szülinapi gyertyák ! Mi történt a kívánságaimmal?








egy nő legyen szép és durva, a konyhában egy tündér, az ágyban meg egy kurva.;)





egy nőnek legyen olyan illata , mint egy parfümnek , ne olyan mint egy cigidoboznak ! ;)





Van apád, van anyád, tető a fejed felett, étel a hűtőben, vannak barátaid, egészséges vagy, és suliba járhatsz, a legnagyobb bajod mégis az, hogy nincs 600 ruhád, csak 560, és hogy a hajadat szétfújta a szél.. Mások pedig azért imádkoznak, hogy csak még 1 napot éljenek.



Nekem csobogsz kispatak? Olyan gátat teszek az arcodra hogy két hétig duzzadt lesz! :D







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése