2010. június 6., vasárnap

" Szemebe nezel Szivembe latsz "




A szívem mélyén elhervadt már minden virág
De megtanultam, mit jelent egy igazán jó barát
Ha bajban vagyok, elég az, ha rá gondolhatok
Hisz nélküle már nem lehetnék az, ki most vagyok.



“Nemcsak azért szeretlek, ami vagy,
Hanem amivé válok, amikor velem vagy.

Nemcsak azért szeretlek, amivé magad tetted,
De azért is, amit velem teszel.

Szeretlek, mert többet tettél bármely krédónál:
Tetted, hogy jól érezzem magam; és jobban
Bármily végzetnél, tetted, hogy éljek boldogan.

Egyetlen érintés nélkül tetted ezt,
Szavak nélkül, jelek nélkül.

A lényed volt az, mely ezt művelte.
S talán épp ebben áll a barátság.”




“Mindenki hallja, hogy mit mondasz, a barátok meghallják azt, amit mondasz, de az igazi barát figyel arra is, amit nem mondasz ki.” )



~ Anyukám mindig mondogatta, hogy ha nagy leszek, az lehetek ami akarok: színésznő, orvos, tanár vagy énekes..bármi. De anyukám tévedett. Sohasem lehetek az Ő barátnője :/



"Az tesz igazán erőssé, hogy képes vagy ilyen fájdalmat érezni."


„Volt mikor sokat jelentett nekem.Mára megváltozott minden.Ma már más jelent sokat. De örökké emlékezni fogok rá.”


„Hibát követtem el! Egy férfi kezébe adtam a szívem! De ennél is nagyobb hiba, hogy bíztam benne, hogy nem töri össze...!”




„Örültem, boldog voltam, hogy karjaidba vettél. Éreztem, de nem hittem, hogy egy kicsit sem szerettél. „



„És látom őt, és elveszítem őt, és szenvedem, mint egy kis napsütés a hideg vízben.”




Ha úgy érzed eldobtalak magamtól
Feledd ezt az érzést mert én mindig ott vagyok
Benned élek még ha nem is vagyok veled
Fogom kezed csak észre kell venned ♥






Ő az a személy akihez fordulok ha szükségem van valamire,valakire. Az a személy akire gondolsz ha valaki azt kérdi tőled ki a legfontosabb számodra. Akiért érdemes hagyni a többit. Akit szeretek, mások véleményétől függetlenül.Érte képes va...gyok titeket, mind , mind elfelejteni,érte képes vagyok magamról is megfeledkezni és az elsőbbségeimről.Ő szeret engem és én tudom.
Őt meghallgatom, mert tudom, hogy én is fontos vagyok a számára. Őt szeretem, nagyon-nagyon,rengeteg dolognál jobban,úgy ahogy van, mert no matter what {nem számit mi történik}, Ő az enyém. She's my all {Ő a mindenem}. My little gorgeous one.{A kis szépim}
Boldognak és teljesnek érzem magam, mert nem kell aggódnom. Örök barátom van, és az
öröknek sosincs vége


A MI barátságunk legyen az álom egy felébresztett perce, mely végigkíséri hosszú álmunk s melynek élet a neve.' :D♥



1 megjegyzés: