2010. június 7., hétfő

IdeZetek :X

A lelkem 2 tégla a szívem 3 ha megbántasz mind 5-öt hozzád vágom.. ; )


Vidámság, mosoly, minden, ami kell, de a látszat csal, belül romokban hever…

Nem hazudik a szemem, de remélem látszik, nem vagyok olyan lány, aki más érzéseivel játszik!
„Képek vannak bennem, amiket Te alkottál velem. Pillanatok, s bennük sóhajokba fonódott a lélegzetem. Ujjaid köré ékelődött remegő kezem...akarom még, el nem engedem...”
"Azt hiszem, elérkezett a pont, amikor végre tudatosult bennem, hogy már nincs remény. Rájöttem, hogy az életben nem kaphatunk meg mindent, bármennyire is szeretnénk, és vannak olyan emberek, akikkel azért, nem enged a sors közös jövőt, mert nem lennének kölcsönösek az érzelmek. Lehet, ha te megkapnád, a világ legboldogabb embere lennél, viszont ő ezzel egyértelműen elveszítené azt aki őt teszi a világ legboldogabb emberévé. Tehát nem lehettek mindketten boldogok. Ha te boldog vagy, ő szomorú, és ha ő boldog, te vagy szomorú. Valahogy rájöttem, hogy nálam mindig az utóbbi érvényesül, én kapom a 'szenvedő' szerepét. De annyira mégsem vagyok szomorú. Tudom, hogy olyan lánnyal van, aki megérdemli és aki igazán boldoggá tudja tenni. Talán erre én nem lennék képes, és épp ezért nem kaphatom meg.
"Ne tervezgesd előre az életed, hagyd, hogy magától alakuljon! Ne keresgélj a tökéletes pasi után, hagyd, hogy ő találjon rád! Az élet olyan egyszerű... A dolgok épp csak annyira komplikáltak, mint amilyenné tesszük őket."
Tudod-e hogy jobban szerettelek, mint bármit a világon? Igen, szerettelek. Olyan erős érzés volt, hogy jó sok kellett hozzá, míg végre kiölték belőlem
.Azt mondják őrült vagyok , de én az őrültségre büszke vagyok. Szeretek feltűnő lenni, hangosan ordibálni. Szeretem, ha szeretnek, néhány esetben kinevetnek . Leszarom a pics*kat, hogy mit gondolnak rólam. Lehetek számukra ribanc, vagy egy k*rva. Én tudom mi vagyok, és mi nem. Engem ne oktasson senki sem. Légy őrült, élvezd az életet, egyszer élsz b*sszameg."
:► Lejátszani a boldog perceket ..▌▌ Megállítani az emlékeket ..██ Kikapcsolni a fájdalmakat ..◄◄ Visszahozni a boldogságot.
Ha belenézel egy lány szívébe....meglátod azt,hogy mennyit sírt valójában.Látni fogsz titkokat,barátokat,hazugságokat....De látni fogod azt is amit talán sosem érthetsz meg..hogyan tud erős maradni amikor semmi sincsen rendben?!.
Miénk az éj, miénk a nappal, miénk a perc, a pillanattal...
És talán könnyebb nem remélni, és nem csalódni, mint álmodni, és a földre esni… De néha mégis visszasírom azokat az időket, mikor nem tudatosult bennem a reménytelenség.
"Itthon ülök, nézem a képeket, szépen, lassan elemzem a tényeket, beugranak részletek miben élek, ember vagyok, én is érzek és tévedek..."
Néha nem tesszük meg, amit akarunk. Így más nem tudja, hogy meg akarjuk tenni.Nem teheted maradéktalanul boldoggá azt, akit szeretsz akár ha minden kívánságát teljesíted is, ha magad nem vagy boldog
A férfi mindig azt akarja, hogy ő legyen a nő első szerelme. Ez a férfiak ügyetlensége.A nőnek finomabb ösztöne van: ő a férfi utolsó szenvedélye akar lenni!
Nincs szomorúbb,mint ha egy vasúti sín a párjába szeret.
Szeretnék könnycsepp lenni,szemedben megszületni,végigfolyni arcodon,meghalni édes ajkadon"
,,Ha majd egyszer arra jársz,hol néma sírom domborul,állj meg ott,mert szívem akkor is szeret,hamár nem dobog"
,,Igazán attól fáj az ütés,kitől simogatást várnál,s nem adhatod vissza mert rögtön belehalnál"
,A szerelem az,ha az egyik a másikat repülni hagyja,de ha lezuhan,a szárnyát kölcsön adja"
,Mindig tud adni,akinek a szíve szeretettel van tele.A szeretethez nem kell teli erszény"
,,Nehéz dolog,hogy ne szeress,de nehéz az is,hogyha szeretsz,de legnehezebb,ha hiába szeretsz"
,A szerelem nagy fájdalom,de nagy szerencsétlenség megszabadulni ettől a fájdalomtól"
,A szív akkor a legboldogabb,ha másokért doboghat"
,A nemek közti kapcsolatban a férfi,annyira lesz férfi,amennyire a nő nőnek tartja magát"
,Szükségem van Rád,hogy elviseljem hiányodat"
,,Nem lehet kicsit szeretni,vagy szeretünk,vagy nem"
Kincsen ,drágám,édesem ... lesz ebből még kurvaanyád is ;)
Ez tiszta sor nem kicsit kellesz hanem piszkosul...:
Attól hogy még nem írok rád nagyon hiányzol ..:(
Tudod ezzel az egésszel megint az a baj, hogy mire te rájössz, hogy volt egy buta kislány, aki bolondult érted, és mindent megtett volna a szerelmedért, addigra késő lesz, mert én már rég elfelejtettelek.
>Gyere közelebb ! Még.. Még közelebb ! Most én akarlak ellökni magamtól..
Egy kutyának nem kell se luxusautó, se hatalmas ház, se drága ruhák. Beéri egy útszélen talált bottal. Lehetsz gazdag vagy szegény, buta vagy okos, agyafúrt vagy tökkelütött, a kutyádnak mindegy. Õ csak szeretetet kér és ad. Hány emberről mondhatod ezt el? Hány ember szeret feltétlen és olthatatlan szeretettel? Hány ember mellett érzed, hogy ami te vagy, az különleges?
Nem eresztett el ilyen könnyen. Nem bizony. Azon a pontomon talált el, ahol a legjobban fájt: a jó öreg egómon.:D
vodkában az igazság, jägerben a szabadság, a vízben meg a baktériumok .. ;)
zex utáni horoszkóp:
KOS: ok, csináljuk mégegyszer!
BIKA: na, hol a pizza?
IKREK: hol a távirányító?
RÁK: mikor házasodunk?
OROSZLÁN: mondd, h nem voltam fantasztikus!
SZŰZ: ki kell mosni a lepedőt!
SKORPIO: most ki kellene oldozzalak
NYILAS: majd én hivlak!
BAK: van névjegyed?
VÍZÖNTŐ: most csináljuk ruha nélkül!
HALAK: hogy is hívnak?
MÉRLEG: jó volt, mert neked is jó volt!
na kinek mi a horoszkópja?:$
Te vagy, te voltál, te leszel,Aki a lábamról mindig leveszel. *-*
Egyszer láttalak életemben, de mintha mindig ismertelek volna, amióta élek. Úgy érzem, mintha a szívemhez nőttél volna.'♥
a jó magaviseletű nők, sohasem fognak történelmet írni..' ;)
Aki átlépte már, csak az tudja hol a határ..' ;)
'Nem vagyok cicababa,köpök a világra, szarok a pénzre és a kétszínű k*rvákra..' ;)
Nem vagyok ilyen és nem leszek olyan. Ha ilyen vagy olyan lennék, már nem lennék az ami vagyok.
Az emlékek olyan régieknek tűnnek ... az idő mindig megöli a fájdalmat
Ha valaki nem emlékszik a múltjára, akkor nincs jövője sem ...
Fáj, hogy ennyire szeretlek ... mert ha rád nézek, látom, hogy ez téged mennyire nem érdekel
A legnehezebb dolog a szerelemben az, hogyha ki kell szeretned vkiből ... <
Soha többé nem fogok könnyeket ejteni miattad ...
Mielőtt csak újabb ígéreteket teszel, tanuld meg mit jelent az "ÖRÖKKÉ" szó ....
Megrebegtetem a szárnyaimat, és repülni tanulok. Ez a dolgom addig, amíg el nem érem az eget ...
Nem hiszem, hogy van valaki, aki most úgyanúgy érez irántad, mint én ...
Szerelem mikor könnyeket hullajtasz, mégis ugyanúgy szereted Őt
.Szerelem, mikor Ő egy másik lányt szeret, de te csak mosolyogsz, és azt mondod: Jól vagyok,
pedig csak sírni és sírni szeretnél ...
Az igaz barátok akkor is melletted lesznek, ha az egész világ ellened fordul
Nem fogok mások kedvéért megváltozni.Túl sok ember törekszik arra, hogy az legyen, mint amit mások elvárnak tőle,de ez semmit sem jelent.
Mosolyogj! Soha nem tudhatod, talán ez lesz az utolsó mosolyod .
Megérintetted a szívem, a lelkem,
Hinned kell nekem, mikor azt mondom: elveszett vagyok nélküled ..
Az eszem azt mondja: "Bolond vagy, felejtsd el őt!"de a szívem azt súgja, soha ne engedd el ...
Néhány ember úgy gondolja, hogy csendes vagyok.Az egyik ok hogy nem ismernek eléggé vagy mert nem vesztegetem a a lélegzetem azokra akik idegesítenek!
Mi fáj jobban? Arra gondolni hogy utálnod kellene őt, vagy az hogy tudod, hogy ez nincs így?Akármennyire is próbálom
a szerelmed nélkül élni nem tudok
így végül lehunyom a szemem
és elalszom a könnyeimmel
Ha valamit akarsz, menj és tedd meg, mert csak egy életed van .
.Teljesen mindegy hogy mit teszek vagy gondolok .. te mást szeretsz
Hogy lehet az, hogy sohasem hallottam tőled hogy " csak Veled akarok lenni "... azt hiszem sosem éreztél így ...
Mindig van egy személy aki nem számít hogy mit tesz vagy mit mond, és nem számít hogy hányszor okoz neked fájdalmat - nem tudod elengedni, hiszen annyira sokat jelent neked
Élet? Mindenki tudja hogy ez csak egy átmeneti állapot ami hamar megszakad hogyha találkozunk a végzetünkkel
Melletted ültem és néztem ahogy mosolyogsz.Annyi srác, mégis csak téged látlak, de te tudomást se veszel rólam
Csak akkor tudunk kitartóan szeretni, ha úgy döntünk, hogy jobban szeretjük az embereket, mint megérdemlik
Hiába szeretjük egymást, ez csak barátság..az egyik legjobb fajta. egyszer majd rájövünk h ez igazi szerelem volt, de addigra késő lesz..
Mondd ki amit ki akarsz mondani, tedd azt amihez kedved van,
ne bánj meg semmit és ne hagyd hogy az emberek elgyengítsenek!
Egy lány & egy fiú ... lehetnek "csak barátok". De egyszer egymásba is szerethetnek ... talán csak ideiglenesen.
Elhibázni vmit nem hiba. A hiba az, ha meg sem próbálod
Az álmaim nem olyan üresek, mint amilyennek a lelkem tűnik ..
Ha vannak álmaid, csak higyj abban, hogy képes vagy őket megvalósítani,nem számít, mit mondanak mások


Utálom az embereket, akik bántanak engem azért, mert kimondom azt amit érzek ... !
Ha szeretsz valamit engedd szabadon,

Ha visszatér hozzád, a tied, ha nem, akkor soha nem volt az.



Továbblépni egyszerű; csak megnehezítik azok a dolgok, amiket magad mögött hagysz

Ahányszor az emberek megkérdezik: " ti ketten jártok? "

el sem tudod képzelni, milyen fájdalmas azt mondani " nem, csak barátok vagyunk "







A döntések, amiket ma meghozol, hatással vannak a holnapodra, úgyhogy dönts óvatosan, mert nem tudsz visszamenni hogy megváltoztasd ezt





Nem a szerelemtől félek, hanem attól, hogy nem szeretnek majd viszont :(







A falak, amiket azért építünk, hogy távol tartsák a szomorúságot, egyúttal az örömöt is kizárják..







Egész életedben egy dolog lesz, ami mindig kitart melletted: az árnyékod..







Ha ő elég hülye volt ahhoz hogy elsétáljon, te legyél elég okos ahhoz, hogy ez ne érdekeljen








Az élet arról szól, hogy bízz az érzéseidben. Kockáztass! Merj önmagad lenni! Tanulj a múltból. Becsüld meg az emlékeket. És vedd észre; az élet mindig megy tovább








Ki vagy te hogy bíráld az életet amit élek ? Tudom hogy nem vagyok tökéletes; nem is azért élek, hogy azzá váljak. De mielőtt mutogatni kezdenél, győződj meg róla, hogy a te kezeid tiszták...











Azzal töltjük az életünket, hogy olyan dolgokra várunk amiket nem birtolkolunk - sohasem szakítunk időt és látjuk meg azt amink valójában van








Elzárkóztam a szerelemtől - nem volt szükségem fájdalomra,egyszer vagy kétszer ez pont elég volt








de veled a legelső pillanatban történt valami
a szívem elolvadt, találtam valamit ami igaz
körülöttem mindenki úgy néz rám mindtha megőrültem volna
de nem érdekel mit mondanak, én szerelmes vagyok beléd







Néha csődöt mondunk. Olyan vicces tud lenni az élet és nyomasztó; de ha nagyon akarod, megtalálod a reményt. Egy gyerek szavaiban, egy dal soraiban, vagy annak a szemében, akit szeretsz.








És ha szerencsés vagy - úgy értem a földkerekség legszerencsésebb embere - abban, aki ugyanúgy szeret téged, mint te őt







Apu
Te neveltél engem, Te fogtad kezem Miattad vagyok, aki vagyok, S tudd meg, ezért tisztellek és szeretlek nagyon. Te adtál nekem életet, S azon belül lehetőségeket Tőled tanulhattam meg mindent, És még szeretnék is, azt hiszem.







Tudom, hogy voltak rossz pillanatok, >Mikor egyedül voltál, s zaklatott, De nem kellett volna félned, Mert akkor mindenki téged védett...











Köszönök mindent neked És sajnálom, ha néha rosszat tettem Most már nagyon bánom, Hisz tudom, hogy nálad jobb Apa nincs a világon.







Másfajta életre vágyom. Szeretnék bátrabb, vagy szebb, vagy csak boldogabb lenni.”








Soha nem fog megváltozni.Mindig egy csalódott,lázadó kislány marad,aki ki akar törni,aki áthágja az íratlan szabályokat,és semmibe veszi a világ megmásíthatatlan törvényeit.”








Egy lány mosolya,ami csak látszat..Nevetése, ami csak álarc..Sírása,







Egy semmibe meredö szempár néma pillantása,meséli el, hogy ki is ö valójában.Nem kellenek szavak, beszél a szem..:)








Várni a legnehezebb..főleg ha már tudod hogy nincs amiért...:) hiába az egész..




Most csak egyetlen pillantásra, vagy egyetlen halvány mosolyra lenne szükségem, mely erőt adna, és átsegitene a mindennapok zürzavarában..~
Nekem nem ő az egyetlen fiú a világon, hanem az egyetlen, aki számít! :)
• Már nem érzem, hogy mellettem lenne. Azt hiszem, már nincs itt. Azt hiszem, elhagyott, végleg elment...
• Rájövök apránként, hogy nem bírom tovább. Nem tudok már hinni s remélni, remélni egy életen át. Nem tudom hazudni: jól vagyok. Mosolyogni mindenkire. Mikor belül meghalok!
• Láttál már tiszta szívből nevetni? Na és sírni, zokogni? Hülyeséget csinálni, és valamit nagyon megbánni? Dühöngeni, ordítani? Erősnek mutatkozni, vagy összetörni? Hallottad már ahogy elmesélem az életem, és érezted, hogy levettem az álarcom? Ha nem, akkor nem ítélhetsz el, hiszen nem ismersz.
• Ha most itt lennél velem, olyan szorosan ölelnélek, amennyire csak tudlak, és bármilyen áron, de nem engedném, hogy eltaszíts magadtól.
A hátam nem hangposta, ha már mondasz valamit, a szemembe mondd!
Simuljunk egymáshoz, mint a tequila, meg a citrom, mert külön rossz, együtt pedig a legjobb!
Üvölteném a világnak, az álarc alatt egy másik lány van.
szívem mára 100 felé törték leszarom nem kell dögölnék már meg istenem kérlek a menny előtt várj megharagom nő de Őrangyal csak szenved nyugodj meg nem kell semmit se tennedcsak nézz már bele jól a szemembe nem lesz senki aki jobban szeretnea fájdalom szétmar én meg csak sírokegy búcsú levél amit régóta írokkönnyektől ázott gyűrött papírra amit te nem értesz de az élet tanítja
Utálsz? Remek. Tépj egy számot, s állj be a sorba. :D
‎10-ért tanulsz, 7-esre tudod, 5-asre írod, 3-asra számítasz, 1-est kapsz... :DD
Ülök a monitor előtt. Könnyeim potyognak. Lassan folynak végig az arcomon. Majd két kezem a billentyűzethez ér. Beírom, hogy: igen, jól vagyok, majd egy fájdalmas fintorral az arcomon megnyomom az entert.
Megtaláltam azt a fiút aki megváltoztatta az életem...nemcsak a kapcsolati állapotom.. :)
F.É.R.F.I = Faragatlan. Érzéketlen. Rideg. Fogyatékos.. Imádom.♥
Nem vagyok más, csak egy mocskos szájú, bukott királylány..;)
Bírom hogy én vagyok a kurva , mert olyan pasii van mellettem akit te soha nem kaphatnál meg. ;)
Két bagoly ül a fán.Az egyik megszólal:- HÚHÚHHÚerre a másik bagoly: -anyádat ijesztgesd!;]
* a pénz télleg nem boldogít....csak az amit veszek rajta...!: D
‎*Az alkohol nem ad választ, de legalább elfelejted a kérdést..;D.
"Drága Cupido!Ha mégegyszer engem talál el az a kibaszott nyilad esküszöm feldugom neked!" ;)
Nem vagyok én karácsonyfa, hogy beragyogjam az életed drágám ;)
Minden nap mikor azt mondod szeretlek elgondolkozom rajta... vajon ezek a szavak igazak.? És ha elhiszem mi lesz.? Várom azt a napot mikor végre kiderül az igazság és rájövök megérte-e elhinnem neked mindent amit mondtál.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése